معرفی نرم افزار های سازمانی

ساخت وبلاگ

بهترین زمان برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ارتباطی دروان دانشجویی است. شما می‌توانید با شرکت در بحث‌های علمی و کنفرانس‌های درسی، مهارت‌های ارتباطی موثر و مفیدی که شما را برای شغل آیندتان آماده خواهد کرد را کسب کرده و آن‌ها را پرورش دهید. این مهارت‌ها می‌توانند شامل بالا بردن فن بیان و قدرت سخنوری، افزایش اعتماد به نفس، توانایی انجام پروژه‌های تیمی و گروهی و … باشند که مطمئن باشید هم در مصاحبه‌های شغلی و هم در انجام شغل خود در آینده به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

استفاده از نرم افزار دبیرخانه و تقویم آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

آمادگی برای پیدا کردن شغل بعد از فارغ التحصیلی

 

به دنبال شغل‌های پاره وقت باشید

قرار نیست حتماً به دنبال شغل‌هایی باشید که صد درصد با شغل  و رشته‌ی شما در ارتباط هستند، حتی می‌توانید در هر شغل و رشته‌ای که امکان کار کردن در وقت‌های اضافی را برای شما مهیا می‌کند برای کسب تجربه، سابقه، کسب مهارت‌ها و توانایی‌های جدید، افزایش اعتماد به نفس، ایجاد شبکه سازی و ارتباط موثر با افراد و … استفاده کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم در دروان دانشجویی خود به دنبال کارآموزی و دوره‌های کاری داوطلبانه‌ی مختص رشته‌ی خود باشید و اگر شغل آیندتان را مشخص کرده‌اید بهتراست به دنبال کارآموزی در این شغل‌ها باشید. حتی می‌توانید به صورت داوطلبانه و بدون دریافت حقوق، صرفاً برای کسب تجربه و مهارت در کنار افراد حرفه‌ای مشغول به کار شوید.

 این دوره ها می‌توانند برای شما بسیار مفید باشند چرا که :

– مهارت‌های لازم را آموزش می‌بینید

– با چالش ها و مشکلات شغل مورد نظر روبرو می‌شوید

– با افراد شاغل در این حیطه آشنا می‌شوید

– فضای کاری واقعی شغل خود را از نزدیک حس خواهید کرد

– تجربه‌ی کاری زیادی به دست خواهید آورد

– سابقه‌ی کاری خوبی برای شما ثبت خواهد شد که بعداً در رزومه‌ کاری تان به درد شما خواهد خورد

– شبکه سازی خوبی با افراد شاغل در این حیطه برقرار خواهید کرد که در آینده در یافتن شغل به شما کمک زیادی خواهند کرد

– و…

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%af%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b4%d8%ba%d9%84/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : roza roza01 بازدید : 113 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:57

برای آنکه بتوانید به راحتی وارد یک شغل شوید و در آن موفق باشید و زمان زیادی را به دنبال گشتن شغل‌های مختلف هدر ندهید، از همین امروز به دنبال شغل‌های مورد علاقه‌ی خود باشید. دفتر اهداف و برنامه ریزی‌های خود را باز کنید و شغل‌های مورد نظر خود را بنویسید و آن را با علایق و خواسته‌های خود مطابقت دهید. لازم نیست حتماً سال آخر دانشگاه باشید یا منتظر فارغ‌التحصیلی خود بمانید، از همین امروز می‌توایند شغل مورد نظر خود را تعیین کنید.

زمان را هدر نداده و شغل‌های مورد علاقه ی خود را پیدا کنید، در مورد آن‌ها تحقیق کرده و به بررسی آن‌ها بپردازید، بازار کار، آینده‌ی شغلی، مهارت‌های مورد نیاز، میزان تحصیلات، توانایی‌های لازم و حتی چالش‌ها و مشکلات شغلی که انتخاب کرده‌اید را به طور کامل بررسی کنید، در صورت نیاز می‌توانید به راحتی از اساتید خود نیز کمک بگیرید تا مسیر آینده‌ی شغلی خود را ترسیم کنید.

استفاده از نرم افزار دبیرخانه و تقویم آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

به کسب مهارت‌های لازم بپردازید

زمانی که شغل خود و یا مجموعه‌ای از شغل‌ها که به آن‌ها علاقه دارید را مشخص کردید حال به راحتی می‌توانید با داشتن هدفی مشخص، به دنبال کسب مهارت‌های لازم پیرامون شغل‌تان باشید. ما به شما توصیه می‌کنیم نرم افزارهای مختص رشته‌ی خود را به خوبی در دوران دانشجویی آموزش ببینید و بهترین بهره را از کلاس‌های درسی خود ببرید.

باید بدایند برای افرادی که به دنبال موفقیت در آینده هستند تحصیل در دانشگاه، گذراندن وقت و هدر دادن جوانی نیست، بلکه بهترین دوران برای کسب تجربه و آموختن علم از استاید مجرب است. از وقت‌های اضافی خود برای کسب مهارت‌های شغلی خود استفاده کنید تا چندین گام از دوستان خود در بدست آوردن موقعیت‌های شغلی در آینده جلوتر باشید.

 

به آموزش و تمرین مهارت‌های ارتباطی بپردازید

بهترین زمان برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ارتباطی دروان دانشجویی است. شما می‌توانید با شرکت در بحث‌های علمی و کنفرانس‌های درسی، مهارت‌های ارتباطی موثر و مفیدی که شما را برای شغل آیندتان آماده خواهد کرد را کسب کرده و آن‌ها را پرورش دهید. این مهارت‌ها می‌توانند شامل بالا بردن فن بیان و قدرت سخنوری، افزایش اعتماد به نفس، توانایی انجام پروژه‌های تیمی و گروهی و … باشند که مطمئن باشید هم در مصاحبه‌های شغلی و هم در انجام شغل خود در آینده به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%af%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b4%d8%ba%d9%84/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : roza roza01 بازدید : 101 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:54

یکی از بهترین نرم افزارهای فروش مویرگی ، نرم افزار رخش می باشد و برای کسب و کارهایی که با پخش مویرگی محصولات در ارتباط هستند و به دنبال نرم‌افزارهای متعددی برای رسیدگی به امور مختلف در خصوص پخش هستند، این نرم افزار ویزیتور برای اندروید می‌تواند گزینه مناسبی باشد. نرم افزار ویزیت رخش از قابلیت های بسیاری برخوردار میباشد که باعث شده هر روز به تعداد کاربران آن افزوده شود . از جمله ویژگی های نرم افزار ویزیت رخش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. ایجاد یک کاتالوگ مجازی از طریق تعریف کالاها
  2. مشاهده ویزیت های موفق و ناموفق ویزیتورها بر روی نقشه
  3. صدور فاکتور فروش به محض انجام ویزیت موفق
  4. ذخیره لوکیشن محل هایی که ویزیت شده است
  5. کنترل ساعت کاری ویزیتورها و بررسی دقیق حقوق هرکدام از بازاریاب ها
  6. ایجاد برنامه تور ویزیت
  7. مسیر بندی فروش مویرگی
  8. نمایش مسیر حرکت ویزیتور ها بر روی نقشه

 

سایر ویژگی های نرم افزار فروش مویرگی رخش :

  • قابلیت چاپ فاکتور و خروجی Excel
  • امکان بک آپ گیری آنلاین جهت ذخیره اطلاعات
  • آموزش رایگان تلفنی و حضوری حتی در محل مورد نظر شما
  • مشخص کردن سطح دسترسی برای دسترسی کاربران متفاوت
  • ایجاد رقابت سالم بین بازاریاب ها در جهت افزایش فروش و درآمد
  • نشان دادن لوکیشن برای راننده ها
  • کاربرد راحت و مشخص برای کاربران و ویزیتورها
  • گروه بندی مشتریان پخش مویرگی و تعیین قیمت های مختلف برای کالاها، متناسب با نوع مشتری

 

قابلیت های دیگر نرم افزار بازاریابی رخش عبارتند از:

  • امکان تعریف انبار و تغییر موجودی به محض فروش کالا و خارج شدن از انبار و یا برگشت فاکتور و اضافه شدن به انبار
  • امکان مدیریت فروش گرم
  • مشاهده موقعیت هرکدام از بازاریاب ها
  • کنترل ساعت کاری ویزیتورها
  • تعریف محدوده برای ویزیتورها
  • گزارش عملکرد بازاریاب ها بر اساس مشتری ، بازه زمانی روزانه ، هفتگی و ماهانه

بعد از همه اینها ، از بزرگترین مزایای نرم افزار مسیر بندی فروش مویرگی رخش ، می توان به قیمت آن اشاره کرد . به این صورت که به ازای هر بازاریاب ماهانه فقط مبلغ 25000 تومان میباشد و اگر کل هزینه یک سال را یکجا تسویه کنید هزینه 10 ماه و اگر هزینه شش ماه را بپردازید در واقع هزینه 5 ماه را پرداخت میکنید .

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%ae%d8%b4-%d9%85%d9%88%db%8c%d8%b1%da%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : سیستم آنلاین فروش, نویسنده : roza roza01 بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:17

متداول ترین نوع نوشته های اداری نامه ها هستند که در بخش های پیشین به آنها اشاره شد. برای انجام فرآیندهای اداری نامه ها به تنهایی کافی نیستند و باید از اسناد و مکتوبات دیگری نیز استفاده نمود. مهم ترین مکتوبات دیگر اداری در ایران عبارتند از: بخشنامه، صورت جلسه، دستورالعمل و احکام، فرم های اداری و دفاتر.

 

بخشنامه:

بخشنامه یکی از انواع نامه های اداری است که معمولا بیش ازیک نفر مخاطب دارد، لذا دارای کاربردی متفاوت از یک نامه اداری است: برای ایجاد هماهنگی و آموزش رویه ای یکنواخت در انجام امور و همچنین ابلاغ دستورات و مقررات و ضوابط، به صدور بخشنامه اقدام می شود.

هدف از صدور بخشنامه : برای بخشنامه شش هدف زیر بیان شده است: ابلاغ قوانین و مقررات، ارائه اطلاعات )انتصاب، تغییر رویه و …(، ابلاغ دستورالعمل، درخواست گزارش، ابلاغ رویه های کاری بمنظور انجام هماهنگی و ارائه آموزش های لازم بمنظور اجرای یکنواخت امور.

تدوین بخشنامه : بر خلاف نامه اداری، در بخشنامه از عناوین به، از و موضوع استفاده نمی شود. بلکه در وسط سطر درج می شود و در سطر بعدی عناوین گیرنده بخشنامه درج می شود و در ادامه » بخشنامه « در بالای بخشنامه کلمه متن بخشنامه آورده می شود. در درج عناوین گیرندگان از رده های سازمانی بالاتر به رده های پایین تر قید می شود.
پس از آماده شدن بخشنامه و تایپ آن، توسط مقام مسئول امضاء شده و به تعداد لازم تکثیر میشود و سپس در نسخه هر واحد گیرنده نام آن در جای خاص نوشته می شود و یا در فهرست گیرندگان مشخص می شود.
متن بخشنامه نیز همانند نامه دارای سه قسمت مقدمه، اصل پیام و اختتام یا نتیجه گیری تشکیل می شود. با این تفاوت که در بخشنامه هر بخش بطور مستقل و مجزا عمل می کند؛ هر بخش رسالتی خاص دارد و آغاز و پایان خاصی برای آن جزء ایجاب می نماید. بخش مقدمه بیان شرایط ایجابی لزوم صدور بخشنامه است و با جملات توضیحی آغاز می شود. بعد از مقدمه و در یک پاراگراف جداگانه به تشریح پیام اصلی بخشنامه پرداخته می شود که با توجه به کثرت افراد گیرندگان، بایستی از متنی استفاده شود که مناسب حال و شان آنان باشد. در بخش پایانی بخشنامه نیز، ضمن رعایت روال کلی بخشنامه، از چند جمله به عنوان بیانیه پایانی استفاده می شود که می تواند تاکیدی بر اجرای دستورات، نحوه عمل، تشویق در انجام کار، مشخص کننده وظیفه و مسئولیت مجریان، کنترل سطوح دیگر و بالاخره بیان موارد قانونی در برخورد با پیام بخشنامه باشد.

انواع بخشنامه: مهمترین بخشنامه هایی که در نظام اداری ایران رواج دارد به دو دسته تقسیم می شوند:

از دیدگاه محتوای مطالب : از دیدگاه محتوا و هدف بخشنامه ها به دسته بخشنامه های: درخواستی، دستوری، هماهنگی، ابلاغ قوانین و ابلاغ مصوبات داخلی سازمان تقسیم می شود.

از دیدگاه سطح سازمانی : از دیدگاه سطح سازمانی بخشنامه ها به دو سطح خارجی )بخشنامه های وزارتخانه خاص به سایر وزارتخانه ها، شرکت ها و موسسات( و داخلی )بخشنامه های داخل وزارتخانه و سازمان که یا با امضای وزیر ابلاغ می شود و یا توسط واحدهای داخلی و بعنوان شیوه نامه اداری منتشر می گردند.(

   استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

صورت جلسه:

در لغت صورت جلسه عبارت است از نوشته ای که در آن خلاصه گفتگوهای اعضای جلسه ذکرشده است. از دیدگاه حقوقی نیز عبارتست از برگه ای است که مقامی رسمی در آن یک عمل قضایی یا خارجی را بمنظور اثبات یک واقعه مدنی، کیفری و یا اداری ثبت می کند. بطور کلی صورتجلسه نوشته ای است که دربردارنده مطالب مطروحه، گفتگوها و یا تصمیمات اتخاذشده در یک نشست رسمی و یا یک جلسه اداری باشد.

ارکان جلسه: جلسه به معنای گردهمایی مسئولان و صاحب نظران بر اساس وظایف یا مأموریت های محوله در یک مکان و زمان مشخص است که بمنظور رسیدگی به یک مسئله اداری و یا اجتماعی تشکیل می شود. برای تشکیل یک جلسه لازم است تمامی ارکان آن در کنار هم حضور یابند:

اعضای جلسه:به کسانی که در یک جلسه رسمی حضور می یابند اعضای جلسه می گویندکه حضور آنان در جلسه بدلیل وظیفه قانونی آنان و در رابطه با مسئولیت آنان است و یا به عنوان جانشین، عضو ناظر و یا افتخاری
حضور دارند.

دستور جلسه: به هدف و موضوعات مدنظر در تشکیل یک جلسه را گویند که در صورت مشخص بودن و اطلاع آن به مدعوین جلسه، آنان را ملزم به مطالعه و تحقیق در خصوص اهداف جلسه می نماید.

زمان جلسه: تاریخ و ساعت آغاز و پایان جلسه برای اعضای جلسه اهمیت زیادی دارد، لذا برگزارکنندگان جلسه موظفند این اطلاعات را در دعوت نامه جلسه به مدعوین اطلاع دهند.

مکان جلسه: محل برگزاری جلسه را می گویند که دعوت شوندگان بمنظور تسهیل در حضور در جلسه و برنامه ریزی آمد و شد، نیاز به اطلاع از آن دارند. این رکن در دعوت نامه به مدعوین اطلاع رسانی می شود.
در هر جلسه رسمی یک نفر رئیس جلسه تعیین می شود که مدیریت و سیاست گذاری جلسه بر عهده وی می باشد و در صورت تساوی رای مخالفین و موافقین جلسه، رای وی نافذ خواهد بود. دبیر جلسه نیز می تواند از اعضای جلسه و دارای حق رای باشد، ولی بهتر است غیرعضو و فاقد حق رای باشد. وظایف دبیر جلسه عبارتنداز: تهیه دعوت نامه برای اعضا و ارسال آن- نظارت بر مکان جلسه- تنظیم صورت جلسه و به امضاء رساندن آن، ارسال صورت جلسه به اعضا و در نهایت بایگانی سوابق جلسه.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : roza roza01 بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:14

  • نرم افزار پخش مویرگی فروش
  • نرم افزار پخش مویرگی زرین
  • نرم افزار پخش مویرگی مبنا
  • نرم افزار پخش مویرگی هلو
  • نرم افزار پخش مویرگی همکاران سیستم
  • نرم افزار پخش مویرگی ویژن
  • نرم افزار پخش مویرگی کارا
  • نرم افزار توزیع مویرگی فروش

نرم افزار بازاریابی اندروید فروش تنها با هدف سهولت در روند مدیریت بازاریاب ها و افزایش میزان فروش و سود شرکت ایجاد شده است که با گذشت زمان روز به روز به این هدف نزدیک تر شده است و با نسخه های آپدیت شده مکرری که ایجاد می کند ، استفاده از نرم افزار ویزیتور انلاین را برای کاربران راحت تر می کند. در واقع می توان اینطور گفت که نرم افزار پخش مویرگی اندروید زیر مجموعه نرم افزار مدیریت بازاریاب است که قابلیت های بیشتری در جهت مدیریت ویزیتور انلاین دارد.

البته شایان ذکر است که سیستم فروش نرم افزار های مختلفی دارد از جمله :

  • سیستم فروش تحت وب مویرگی و بازاریابی اندروید
  • نرم افزار پخش مویرگی سوپرمارکت
  • نرم افزارهای توزیع مویرگی
  • سیستم سفارش گیری آنلاین
  • نرم افزار ویزیت

 استفاده از نرم افزار فروش برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

قابلیت های نرم افزار فروش مویرگی

  • این امکان را به مدیران میدهد که لیست فروشگاه های نرم افزار فروش را در اختیار داشته باشند.
  • لیست فروشگاه ها برای بازاریاب ها دائما آپدیت می شود.
  • مدیران می توانند جهت پیگیری و فروش بهتر و همچنین آشنایی بیشتر، هر منطقه و هر مشتری را به بازاریاب مشخصی اختصاص دهند.
  • امکان مشاهده وضعیت بازدید بازاریاب ها نسبت به هر مشتری که به او اختصاص یافته
  • مشخص شدن میزان ساعت کار بازاریاب ها برای محاسبه دقیق تر حقوق
  • امکان مشاهده اطلاعات فروشگاه هایی که هم ویزیت موفق داشته اند و هم ناموفق

همچنین از دیگر قابلیت های نرم افزار crm پخش مویرگی می توان یه افزایش سرعت و روند فروش محصولات اشاره کرد. به این صورت که همانطور که میدانید اکثر بازاریاب ها اطلاعات فروش و ویزیت های خود را پایان ساعت کاری ارسال می کنند و منشی فردا صبح اطلاعات را ثبت می کند ، در نتیجه محصول دو روز بعد از ثبت سفارش بازاریاب ارسال می شود . اما با استفاده از نرم افزار بازاریابی اندروید شما میتوانید همان روز محصول را ثبت کنید و کالا را برای مشتری ارسال کنید و این یعنی ارسال محصولات یک روز زودتر انجام می شود که مساوی است با جلب رضایت مشتری.

نرم افزار مدیریت بازاریاب در بحث سیستم فروش تحت وب سرد و اپلیکیشن فروش گرم نیز امکانات بسیاری را به مدیران و بازاریاب ها میدهد از جمله :

 

اپلیکیشن فروش سرد :

  • هم مدیر و هم بازاریاب می توانند آمار محصولات را به صورت سیستماتیک و خیلی راحت مشاهده کنند .
  • بدلیل وجود لوکیشن ، راننده سریع تر می تواند مسیر را پیدا کند و کالا را به دست مشتری برساند.
  • نرم افزار توزیع مویرگی

 

اپلیکیشن فروش گرم :

  • بدلیل قابلیت مشاهده میزان فروش به صورت آنلاین ، نیاز به شخصی برای ثبت فاکتور (بک آفیس ) کمتر می شود.
  • هر محصولی که در انبار کم و زیاد میشود در سیستم ثبت می شود در نتیجه انبارداری راحت تر و دقیق تر میشود.

یکی از مهم ترین عملکردهای نرم افزار فروش مویرگی ، توزیع و پخش مواد غذایی میباشد که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

منبع:»

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%ae%d8%b4-%d9%85%d9%88%db%8c%d8%b1%da%af%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : سیستم آنلاین فروش, نویسنده : roza roza01 بازدید : 126 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 8:25

جایگزین دیگر ایجاد یک مارکت پلیس می باشد ، ممکن است شما به فروش تجارت الکترونیکی علاقه مند باشید و در حال حاضر یک وب سایت بزرگ و کاربردی نیز داشته باشید ، اما همچنان می خواهید افراد بیشتری جذب کنید ، فروش بیشتری داشته باشید و در نهایت سود بیشتری نیز بدست آورید.

مارکت پلیس ها شبیه فروشگاه های مجازی هستند، که خرده فروشان می توانند به آنجا بیایند ، باهم ادغام شوند و شروع به فروش محصولات خود در داخل فروشگاه کنند. قطعا تقسیم بندی کردن فروشگاه به بخش های مختلف ، یک روش عالی برای بهبود فروش مویرگی است.

فروش

سیستم پخش مویرگی چیست و چگونه صورت می گیرد

پخش مویرگی در واقع ارسال محصولات به فروشنده نهایی است. توزیع مویرگی براساس سیستم توزیع خون در بدن موجودات زنده طراحی شده است. بنابراین با توجه به آناتومی بدن انسان ، جریان خون از قلب شروع شده و سپس بوسیله مویرگهای رگها و شریانها به تمام قسمتهای بدن انسان منتقل می شود. نکته قابل توجه این است که جریان بدست آمده از قلب ، به عنوان مرکز ضربان و حیات بدن شروع می شود و این نکته کلیدی در دسته بندی شبکه پخش مویرگی محصولات و خدمات نیز صدق می کند. توزیع مویرگی را می توان اینطور بیان کرد که محصول یا خدمات باید از یک مرکزی مانند شرکت یا هر بنگاه و آژانس دیگری شروع شود و به صورت مداوم ادامه داشته باشد. پخش مویرگی یک سیستم است و برخی افراد معتقدند که باید در همه کسب و کارها لحاظ شود. ضمن اینکه پخش مویرگی فقط مخصوص صنایع غذایی و محصولات بهداشتی و آرایشی نیست و همه صنایع می توانند از آن استفاده کنند.

استفاده از دبیرخانه آنلاین و تقویم آنلاین  برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

مزایای سامانه پخش مویرگی

  1.  گردآوری دقیق ترین و به روزترین اطلاعات بازار و مشتریان
  2.  پوشش دهی بهتر بازار
  3.  ارتباط بیشتر با مشتریان
  4.  کاهش ریسک از دست دادن مشتریان
  5.  کاهش میزان از دست دادن پول
  6.  افزایش سرمایه در گردش و قدرت خرید شرکت
  7.  کاهش قیمت کالاها در بازار
  8.  جریان پایدار نقدینگی و بهبود شرایط سرمایه در بازار
  9.  امکان واگذاری شعب بیشتر و افزایش ارزش برند شرکت
  10.  ردیابی محصولات و واقعی شدن میزان سفارش‌ها و درخواست‌ها

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%ae%d8%b4-%d9%85%d9%88%db%8c%d8%b1%da%af%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : roza roza01 بازدید : 115 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 8:21

به این دغدغه‌ها البته می‌توان موارد دیگری را هم اضافه نمود؛ به عنوان مثال بعضی از اوقات نیاز داریم تا کارکنان ساعات بیشتری را به کار مشغول شوند و یا زمان‌های خاصی سر کار باشند و یا حتی تعطیلات نیاز به فعالیت آن‌ها داریم و … .

کم کم به این نتیجه می‌رسیم که اگر کارکنان بتوانند کارهای مورد انتظار ما را از خانه انجام دهند چه نیاز است آن‌ها را به حضور در محل کار الزام نمائیم؟

همین طور که می‌بینید؛ کم کم به دورکاری باید به یک راهبرد اصلی در مدیریت شرکت‌ها فکر کرد و نه یک راهبرد موقت برای مدیریت بحران‌ها. که البته شاید این بحران‌ها مدت زمان زیادی مهمان ما باشند و یا این که با بحران‌های جدیدتری مواجه شویم که شاید شدیدتر از این بحران باشد و یا تعداد بحران‌هایی از این قبیل رو به تزاید باشد.

دورکاری

تجربه‌های قبلی ما چه می‌گوید؟

تقریباً از حدود سال ۹۱ در زمینه دورکاری تجربیاتی داشتیم. اول تجربیات دورکاری کارکنان شرکتم را در تیم توسعه محصول را بررسی می‌کنیم.

اولین بار چند نفر از افراد تیم توسعه محصول را دورکار کردیم. البته به درخواست خودشان. تجربه نسبتاً ناموفقی بود. به نظر من دورکاری دایمی، مشکلات زیادی را به همراه دارد و احتمال موفقیت آن کم است. یعنی این که یک نیرو به صورت دائمی در محیط کار نباشد مسائل و تبعات زیادی به همراه خواهد داشت.

در تجربه بعدی باز هم چند نفر از افراد تیم توسعه محصول را در برخی از روزها دور کار کردیم. این تجربه نسبتاً موفق بود. چرا می‌گویم نسبتاً؟ چون به صورت موردی انجام شده است. به مرور این تجربه در تیم توسعه محصول نهادینه شد و در موارد بیشتری از آن استفاده کردیم که باز هم موفق بوده است.

در اسفند ۹۸ که با مساله دورکاری مواجه شدیم؛ تجربه ما از تیم توسعه محصول فوق‌العاده بود. بهره‌وری ما در بسیاری از حوزه‌های توسعه محصول بیشتر شد. اما هنوز برای این که ببینیم در زمان‌های طولانی‌تر این موضوع را پاسخگو هست و یا خیر؟ زود است.

در تیم‌های خدمات پس از فروش نیز تجربیاتی در این زمینه داشتیم. به عنوان مثال برای مشتریانی که خدمات ۲۴*۷ دارند مدل ما برای ارائه خدمات به جای شیفت‌های کاری و حضور در شرکت در ساعات غیر اداری، دور کاری است. که تجربه موفقی هم بوده است.

حتی در ارائه خدمات پس از فروش در بسیاری از مواقع الزام به ارائه سرویس به شکل دائمی داریم که اکثر آن‌ها بایستی خارج از ساعات اداری انجام شود. به عنوان مثال تبدیل اطلاعات، جا به جائی سرورها، Backupها و … . در این حالت نیز اگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز نداشته نباشیم؛ باز هم مدل کاری ما دورکاری است.

در بحران اخیر که در اسفندماه شروع شد و در این روزهای کرونایی ،ما بسیاری از بخش‌های خدمات پس از فروش خود را هم دور کار کرده‌ایم؛ حتی Helpdesk ها. تجربیات ما در این دوره هم نسبتاً موفق است و قابل تأمل.

البته ما تجربیات دورکاری در بخش‌های دیگر مانند فروش را هم قبلاً داشتیم؛ ولی در این روزهای کرونا، بخش فروش هم کلاً دورکار بودند. در این بخش هم نسبتا موفق هستیم. ولی تجربیات سازمان یافته از قبل نداشتیم.

در نیروهای ستادی هم در بعضی از بخش‌ها توانستیم دورکاری را راه بیاندازیم ولی نسبت به بخش‌های قبلی موفق نبودیم.

منبع: وبلاگ یار
https://blog.yar.cloud/%d8%af%d9%88%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%d8%9b-%da%86%d8%a7%d9%84%d8%b4-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : roza roza01 بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 9:06

این روزها واژه دورکاری بسیار شنیده می‌شود و در فضای کسب و کار کشور به کرات از این واژه استفاده می‌شود. هر چند دورکاری در حال و روز جاری کشور به دلیل شیوع ویروس کووید-۱۹ و یا همان کرونا به شدت رایج شده است، اما از دهه ۹۰ شمسی و با افزایش آلودگی هوای شهر تهران این واژه مورد استفاده مسئولین و یا فعالین کسب و کار قرار گرفت؛ ولی این موضوع شاید تا به این حد جدی نشده بود.

   استفاده از  دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

دورکاری در سازمان ها؛ چالش ها و فرصت های پیش رو

در این نوشتار سعی خواهم نمود که از تجربیات شخصی خود را به عنوان مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری برید سامانه نوین، در این خصوص بنویسم. سعی نموده‌ام تجربیات کسب شده در خصوص دورکاری را به صورت طرح سوال بنویسم؛ تا راحت‌تر به موضوع بپردازیم.

 

چرا دورکاری برای کسب و کارها مهم شده است؟

واقعیت این است که دورکاری از زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که تعطیلی‌ها (علی‌الخصوص تعطیلی‌های غیر تقویمی) به حدی رسید که ضرر و زیان ناشی از آن‌ها برای کسب و کارها به میزان قابل توجهی رسید. تصور کنید که در سال ما حدوداً ۲۳۰ تا ۲۴۰ روزکاری برای شرکت‌ها داریم و مابقی آن تعطیل است. در حالی که این اعداد بدون در نظر گرفتن روزهای بین تعطیلی است و اگر مرخصی‌های کارکنان را نیز از آن کم کنیم؛ عددی در حدود ۲۱۰ روز کاری خواهد شد. حال تعطیلی یک روز کاری تقریبا ۰.۵% هزینه‌های شما را افزایش خواهد و ۰.۵% هم از درآمدهای شما خواهد کاست. (یعنی در مجموع یک درصد از ارزش کسب و کار خواهد انداخت) توجه داشته باشید کد که این اعداد مستقیم، خطی و حداقلی است و سایر تأثیرات را لحاظ نمی‌کند.

حال ببینید تعطیلی ۵ روز به دلیل مثلا آلودگی هوا چه تاثیری بر کسب و کار خواهد گذاشت و اگر مثلاً این تعطیلی به دلیل ویروس کرونا بیش از ۲۰ روز باشد؛ چه تأثیری بر کسب و کار ما می‌گذارد؟ پس اول از همه تعطیلی‌ها باعث شدند که دورکاری مهم شود. اما به مرور ما مدیران مسائلی دیگری به ذهنمان خطور کرد. مثلاً بسیاری از ما در محیط‌های شرکت دچار این مسأله هستیم و می‌خواهیم آن را برای کارکنانمان راحت نمائیم و برای این کار هزینه می‌کنیم و به نتیجه مطلوب هم نمی‌رسیم. و یا این که تردد و رفت و آمد کارکنان به محل کار چالش‌های متفاوتی دارد؛ اعم از: هزینه، ترافیک، ساعت آمد و شد و یا تأخیر، مخاطرات مختلف مانند امنیت در ساعات مختلف کاری و یا روز چهارشنبه سوری، ایام مبارک ماه رمضان، شرایط آب و هوایی، شرایط جسمی و سلامتی کارکنان و …

 

منبع»

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d9%88%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%d8%9b-%da%86%d8%a7%d9%84%d8%b4-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : دورکاری, نویسنده : roza roza01 بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 9:04

از اهداف اصلی ایجاد تنخواه گردان برای شرکت ها و سازمان های مختلف، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سهولت و تسریع در پرداخت هزینه ‌ها
  • کاهش هزینه‌ ها
  • کاهش عملیات اداری و بانکی
  • عدم تداخل حساب های جزئی و حساب های کلی
  • مشخص بودن هزینه های جاری یک شرکت
  • کنترل وجوه نقد شرکت

حسابداری شرکت ها

روش های شارژ تنخواه گردان:

حساب های تنخواه گردان ها طی هر دوره مشخص بایستی شارژ شوند که این نوع حساب ها به روش های زیر قابل شارژ می باشند:

 

حساب تنخواه گردان با مبلغ ثابت:

حساب تنخواه گردان از طرف مدیر مالی و یا مدیریت سازمان می تواند به صورت یک مبلغ حداکثری در نظر گرفته شود و وجه مورد نظر به صورت سالانه و یا ماهانه و یا بر اساس هر دوره زمانی خاص مد نظر سازمان، به حساب تنخواه واریز گردد. سپس تنخواه گردان پس از پایان دوره مالی مشخص شده با فاکتور و ارائه مدارک مربوطه و صورت حساب هزینه ‌ها، می تواند مجددا اقدام به شارژ حساب نماید. در این روش، میزان وجه قابل شارژ تنخواه گردان به صورت ثابت باقی می ماند مگر این که تجدید نظر در بررسی هزینه‌ ها صورت گیرد.

استفاده از سیستم های فروش آنلاین برای طبقه بندی درست اطلاعات فروش و مدیریت بهتر آن ها پیشنهاد می شود.

 

نحوه ثبت عملیات تنخواه گردان در روش ثابت:

در ثبت عملیات تنخواه گردان به روش ثابت، یک بار تنخواه گردان در حساب ها ثبت می گردد که در آن با مبلغ ثابتی تنخواه گردان بدهکار می گردد و حساب بانک بستانکار می شود. بنابراین اگر در دوره های مالی بعدی، قرار به افزایش حساب تنخواه گردان باشد، مجددا حساب تنخواه گردان بدهکار و بانک بستانکار می شود. در نتیحه اگر قرار بر کاهش میزان تنخواه باشد، مبلغ تنخواه گردان بستانکار و حساب بانک بدهکار می گردد.

 

حساب تنخواه گردان با مبلغ متغیر:

مواقعی که حساب تنخواه گردان به صورت متغیر باید شارژ گردد، با توجه به نیاز شرکت و یا بر اساس پروژه های پیمانکاری که دوره های کاری ثابتی برای آنها در نظر گرفته نمی شود، این روش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب تر می باشد. در این روش، هر زمانی که هزینه ای اعمال می گردد، به میزان آن هزینه، وجه به حساب تنخواه دار واریز می گردد. در واقع می توان گفت که زمانی که هزینه ای انجام گیرد، مبلغ آن به حساب تنخواه واریز شده و سپس ثبت حسابداری آنلاین ارزان آن صورت می گیرد.

 

نحوه ثبت عملیات تنخواه گردان در روش متغیر:

در روش متغیر نیز ثبت سند تنخواه گردان همانند روش ثابت می باشد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : سیستم آنلاین فروش, نویسنده : roza roza01 بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 9:00

احتمالا تا به حال واژه دورکاری زیاد به گوشتان خورده، اما اصلا دورکاری چیست؟ به چه دردی می‌خورد؟ مزایا و معایب دورکاری چیست؟

 

دورکاری چیست؟

به هر شکلی از کار کردن با استفاده از ابزارهای دیجیتال که نیاز به حضور فیزیکی در محل کار نداشته باشد را دورکاری (Teleworking) یا (Remote Work) می‌گویند. دورکاری نوع جدیدی از کار کردن است که به لطف عصر مدرن و دنیای دیجیتال به وجود آمده است یعنی تا همین چند دهه پیش امکان دورکاری برای افراد تقریبا ناممکن بود ولی امروزه بر اساس آمار منابع معتبر، دورکاری به حدی گسترده شده که تا پایان سال 2016 چیزی حدود یک چهارم افراد شاغل در آمریکا به صورت دورکاری مشغول کار بوده و هستند.

شاید جالب باشد بدانید که حتی دورکاری یک انجمن مخصوص به نام «انجمن بین‌المللی کار از راه دور» یا همان (ITAC) دارد که نشان می‌دهد این مدل از کار کردن از اهمیت بالایی برخوردار است.

این انجمن دورکاری را بدین شکل بیان می‌کند: “دورکاری نوعی از کار است که افراد در انتخاب زمان، یا در انتخاب مکان برای پاسخ‌دهی به امور محوله، انعطاف‌پذیری حداکثری دارند.”

البته این نوع از کار برای کسب و کارهایی با عنوان جوامع صنعتی که بر اساس نیروی جسمانی کارگران دایر است کاربرد چندانی ندارد اما برای جامعه اطلاعاتی که بیشتر به دانش و علم کارکنان نیاز دارند مفید است، در واقع این علم و دانش جوامع اطلاعاتی است که می‌تواند به دورکاری معنا ببخشد.

 

تفاوت دورکاری با فریلنسینگ

دورکاری و فریلنسیگ (Freelancing) شباهت‌های زیادی با هم دارند و به همین دلیل هم معمولا در کشور ما با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند اما بین این دو تفاوت‌های مهمی وجود دارد. به فریلنسرها (Freelancer) اصطلاحا آزادکار نیز گفته می‌شود به این صورت که این افراد در حین اینکه کار خود را خارج از محیط کاری (شبیه به دورکاری) انجام می‌دهند ولی با کارفرما به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند و بعد از تحویل کار رابطه کارفرما و فریلنسر به نوعی خاتمه می‌یابد اما اصطلاح “دورکار” معمولا برای افرادی به کار می‌رود که با کارفرمای خود قرارداد کاری دارند و به اقتضای شرایط (کاری، اقتصادی، اجتماعی و یا حتی بحرانی) اقدام به دورکاری می‌کنند و موظف هستند گزارش کار خود را به مانند کار حضوری در محل شرکت، به کارفرما ارایه دهند و البته از مزایای قوانین کار به مانند دیگر کارکنان حضوری بهره‌مند هستند.

 

مزایای دورکاری

چابک سازی (Agility) یکی از مهم‌ترین موضوعات و چالش‌های امروزی سازمان‌هاست. قبل از هر چیز یک توضیح مختصر بدیم که اصلا چابک سازی چیست؟

هرروز جامعه، اقتصاد و در پی آن کسب و کارها در حال دگرگونی و تغییر هستند و این تغییرات با سرعت بیشتری صورت می‌گیرند؛ به همین دلیل برای اینکه کسب‌و‌کارها بتوانند به بقای خود و در ادامه به سود دهی برسند باید اقداماتی مانند چابک سازی سازمانی را انجام دهند. چابک سازی سازمان اصولا به اقداماتی گفته می‌شود که در پی آن سازمان به حذف فرآیندهای غیرضروری می‌پردازد تا به این وسیله از هدر رفت منابع (زمان، پول و نیروی انسانی) بکاهد تا بتواند بهره‌وری را افزایش و به امور مربوطه پاسخ سریع و مناسب ارایه دهد.

دورکاری را هم می‌توان بخشی از چابک سازی سازمانی در نظر گرفت که توانایی واکنش سریع به شرایط بحرانی را فرآهم می‌کند.

استفاده از تقویم آنلاین نیز برای بهبود برنامه ریزی های کاری و زمانبندی پیشنهاد می شود.

منبع

https://blog.yar.cloud/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b9%d8%a8%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%a8%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : دورکاری, نویسنده : roza roza01 بازدید : 104 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 3:10

حسابداری تحت وب مدیریت با جمع آوری داده های مرتبط و وارسی هزینه ها، عملکردها و منفعت حاصل از عمل مخصوص، تصمیم گیری های گرفته شده توسط سازمان ها را حمایت می‌کند. این بخش، محاسبات صورت گرفته بر طبق هزینه تسلط کار و دیگر اقدامات رایج در بردارنده‌ هزینه هر ضرر (صدمه) یا هزینه تمامی تصادف ها می‌باشد.

  استفاده از  دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

داده های مالی برای جهت دادن مرتبط با ایمن بودن تصمیم گیری لازم است. همگام با تمرکز و توجه به مسائل پولی، حسابداری مدیریت ملزم است روی اطلاعات غیر پولی، مثل توسعه ایمنی، ارتباط کارمندان و امنیت راهبردی تمرکز کند.

در طی سرمایه گذاری های مرتبط با ایمنی و امنیت، هزینه های مالی سرمایه گذاری ها غالبا به شیوه مناسب شناخته می‌شوند، ولی کسب ارزش مالی سود، جهت انجام محاسبه سخت می‌باشد. به همین جهت، لازم است شیوه های تخمین هزینه ها، به ویژه مزیت های غیرپولی و ارزش به وجود آمده حاصل از پیشگیری از اتفاقات موجود در نظر گرفته شود. همگام با احتساب هزینه سرمایه گذاری ایمن، سود برندگی از پیشرفت، بهبود سود برندگی و چگونگی و ماهیت نیت ایمنی، می‌بایست به شیوه‌ای مناسب بررسی شود.

مسائل مرتبط با تصمیم گیری ایمن و این که به چه صورت این موضوع برای بهبود روش های فعلی می‌تواند به کار برده شود:

شیوه های مرتبط شامل شیوه کارت برآورد متوازن، نوبت بازپرداخت، رابطه سود و هزینه و بهای ساده بازگشت است. تمامی این ها استفاده از احتساب هزینه ها و مزیت های امنیت را نشان می‌دهند. اگر مشکلات مربوط به ناتوانی در بررسی، اطمینان، تحلیل مقدار منافع و هزینه ها استنباط شده باشند، درباره ارزشمند بودن زندگی انسان ها در ارزیابی هزینه سود، گفت وگو صورت خواهد گرفت.

مدیریت تصمیم گیری به وسیله عامل های گوناگون دیگری جز حسابداری آنلاین ارزان مدیریت رهنمود می شود. در این مورد احساسات و وجدان پاک، یک عامل به حرکت درآورنده قوی به شمار می‌رود و ممکن است عوامل احساسی نقش پررنگ تری از هر نوع محاسبه و حساب و کتاب داشته باشند.

 

منبع

https://blog.yar.cloud/%d8%af%db%8c%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86%db%8c-%d9%88/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : حسابداری امور مالی, نویسنده : roza roza01 بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 3:07

دولت‌ها علیرغم تفاوت‌های متعددی که از نظر نظام‌های سیاسی و قانونی و همچنین شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند ولی به لحاظ چالش‌های طرح‌ریزی و پیاده‌سازی دولت الکترونیک دارای برخی وجوه مشترک هستند. این وجوه اشتراک بیشتر در اصول پیاده‌سازی خود را نشان می‌دهند و به معنی امکان کپی‌برداری نظیر به نظیر از تجربه پیاده‌سازی دولت الکترونیک یک کشور در کشور دیگر نیست. بنابراین برای دستیابی به این اصول پایه و وجوه اشتراک، علی‌القاعده بایستی به تجارب برتر و درس آموخته‌ها و یافته‌های ناشی از تلاش‌هایی که کشورهای مختلف جهت طراحی و استقرار دولت الکترونیکی صرف کرده‌اند توجه نمود.

بر اساس پژوهشی که در تعداد قابل‌توجهی از کشورها -که در مراحل مختلف طراحی تا پیاده‌سازی دولت الکترونیکی قرار دارند- انجام شده و در سایت www.ejeg.com انعکاس یافته (حدود 18 کشور)، تجارب برتر آن‌ها در این زمینه استخراج شده است که براین اساس، چشم‌انداز عمومی اهداف استراتژیک، اولویت‌های اجرایی و کاربردهای مربوطه شناسایی شده‌اند. نهایتاً ساختار و محتوای استراتژی‌های طرح‌ریزی و استقرار دولت الکترونیک در قالب یک چارچوب که مدل پیشنهادی مشخصی را به همراه دارد، ارائه شده است

چشم‌انداز

ترسیم چشم‌انداز استقرار دولت الکترونیک از دو جنبه اهمیت دارد. نخست مبنای وفاق گروه‌های دست اندر کار توسعه دولت الکترونیک و کلیه ذینفعان آن است و در وهله دوم مبنای تعیین سیاست‌ها و خط‌مشی‌های اجرایی جهت تحقق آن خواهد بود.

  استفاده از  دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

اهداف استراتژیک

این اهداف مبنای توجیه و درک هر چه بیشتر چرایی لزوم استقرار دولت الکترونیک توسط طیف‌های مختلف اعم از دولتمردان تصمیم‌گیر تا آحاد مردم و کلیه طرف‌های تعامل با آن است. بررسی تجارب دیگر کشورها نشان می‌دهد که گرایش دولت‌ها بعضاً در این زمینه متفاوت است. برخی کشورها جهت‌گیری افزایش سطح رضایتمندی شهروندان را مدنظر قرار داده‌اند (سنگاپور). برخی دیگر نظیر کره جنوبی ارتقاء مشارکت شهروندان در اداره امور جامعه را هدف‌گذاری کرده‌اند. بر اساس بررسی اشاره شده که 18 کشور با سطوح مختلف رشد اقتصادی از کشورهای درحال توسعه تا کشورهای پیشرفته اقتصادی را در بر گرفته است، اهداف استراتژیکی که دارای بالاترین میزان فراوانی بوده‌اند به شرح زیر می‌باشند:

شرح برخی اصول و قواعد راهنماکشورهایی که آن را مبنای کار خود قرار داده‌اند
ارتقاء ظرفیت‌ها با اتکاء به افزایش کارایی هند، اردن، هلند، استرالیا، نیوزیلند، فنلاند، اتریش
دولت مشارکت‌پذیرکره جنوبی، هلند، مصر، برزیل، نیوزیلند، انگلستان، فنلاند، اتریش، دانمارک
دسترس‌پذیری در مقیاس بین‌المللیهند، ژاپن، برزیل، انگلستان، اتریش، نیوزیلند
کاربر محوری ژاپن ، مصر، استرالیا، انگلستان، دانمارک
افزایش تعامل‌پذیری بین سازمان‌های دولتی فنلاند، فرانسه، دانمارک، اتریش
دولت دانش‌بنیان کره جنوبی، فنلاند، برزیل، انگلستان، بلژیک، آلمان
توسعه شفافیت هند، هلند، اتریش
ارتقاء اعتمادپذیری فنلاند، هلند، نیوزیلند
دولت یکپارچه کره، برزیل، نیوزیلند

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : roza roza01 بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 3:04